Jag fick något att göra i alla fall!

 I fredags såg allt dött ut för mig.
Friida var i GBG, Lina ville ta det lungt, Malin var på västkusten och Mr.M var hemma och var sjuk! >.<
Fnys!
Men, mitt i min ensamhet så frågar en kompis om jag ville ut!
(Hade tänkt att ha min första nyktra helg på 4 månader, men..)
Visst, säger jag och drar till stan!
De var nice, sen drog vi vidare till en annan ferre där en  kompis är väldigt på örat! Alltid lika kul! :) Mohaha...

Men, kära vänner, nästa helg då ska jag banne mig vara....opps!
Då ska jag ju på tjejkväll, >.< Hahaha...men efter det då jävlar ska jag vara nykter och hemma.
Inte så att jag inte hade kul i fredags, det var hur kul som helst, jag vill mest bara visa för mig själv att jag kan, vill och ska! ;D

Puss//Karin

...åh vad jag önskar att du sprang, rakt in i mig!    >.<




Postat av: Mr A

Vi kan väl ha någon onykter helg någon gång? ;)

2008-09-08 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu