Jag har klivit rakt in i det!

Helgen:

Fredag, innebar först vandring i de värmländska skogarna med klassen. Trodde att det skulle bli värre (och jobbigare) än vad det var, men det var ganska skojs ändå! :)
Även fast alla tyckte att jag skulle vara "klassoffret" nu när Johan W inte var närvarande. >.< Hmf...

Efter vandringen så bar det av till Blue Moon, med Malin, Lina, Friida och Malin ;D Mycket skojs.
Jag och Malin hade siktat in oss på några fransk talande killar, som beställde in champangeflaska efter champangeflaska. Vi tänkte att ser vi riktigt söta ut, så kanske detta kan bli "århundradets kväll" ;D;D
Tillslut kom en av killarna fram och gav oss ett varsitt glas..mohahaha! 
(Spanade även in en kille där, från Holland. Fatta glad jag blev att jag gissade rätt, han såg för bra ut för att vara tysk och hade inte det där vackra skandinaviska leendet. )
Men kul hade vi iaf.

Lördag, innebar att Friida var på ferre i K-hamn så jag, Malin och Lina drog till Score. 
Mycket lyckat kan jag säga! :)
Mycket folk, och för en gångs skull var kameran med, men Lina klipper gräs just nu så dom får bli i ett senare inlägg :)
 När Score stängde drog jag vidare till Campus, (mohaha) för att festa med några utbytesstudenter (?) , Lina drog på efterfest och Malin åkte hem >.<

Mycket rolig kväll, och jag trodde faktiskt att man pluggade på universitetet men man festar ständigt och då menar jag ständigt!
Jag har klivit rakt in i himelen känns det som! :)


Puss//Karin


Postat av: Pascal

Åså träffa du mig :D

2008-09-21 @ 19:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu