Jag ville bara ha en vanlig dag!

Men, vad är det jag egentligen  ber om? En vanlig dag, som om mina dagar någonsin är vanliga?! Alltid något nytt som händer.
Men, i alla fall, jag är en planeringsmänniska. Jag planerar vilka dagar jag tex. ska plugga, hur jag ska göra och hur mycket jag ska läsa. Det blir enklare så.
Det var precis det jag gjorde igår, pluggade och planerade denna veckan, eftersom jag har samhällskunskaps prov på torsdag!
Så kom jag till skolan, lite försent till samhälls lektionen pga att jag åt ;) Men men...bara repetetion ändå så inget viktigt!
Så öpnnar jag dörren, och ser att alla redan jobbar, men?! Min klass är inte den snabbaste på att komma i igång på lektioner eller särskilt effektiva heller, no fence ;D
Men, då ger läraren mig ett sex-sidigt häfte, aka. PROVET!
Som jag trodde var på torsdag. DET VAR IDAG!!
AAhh, det här har varit mitt livs värsta dag, och min hals värker som in i helvete. (Ursäkta svordomen)
Fyderullan!!
Nu måste jag tänka på annat, så jag sitter och planerar inköp med Mary Kay. Vill komma igång nu faktiskt!
Men, jag har dilemma as usual!
Jag vill inte beställa för mycket (och dyrt) så jag inte tjänar något tillbaka, men heller inte för lite så folk irriterar sig på att de tar ca. 3 månader innan de får grejerna de vill ha!
Jaja, ska iväg och jobba lite på torsdag har jag planerat!
;D

Blev ett långt inlägg ;D

Puss//Karin


Postat av: Mr A

Vart jobbar du nu då?

2008-10-01 @ 17:34:17
Postat av: Micka

Bra där, med provet!xD

2008-10-01 @ 18:00:00
URL: http://mikaelasalarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu