Om du inte kan säga något rart, säg ingenting alls!

Fler borde lyssna på Stampes pappa tycker jag!

Allt har skitit sig just nu, jag är förvirrrad så till den milda grad att snart undrar jag vart jag kommer i från!
Ingen vet någonting, ingen vill någonting dessutom har jag tydligen fattat allt så jäkla fel att jag bara vill hänga mig själv! >.<
Det känns som att någonting äter upp mig, inte sakta men säkert, utan fort och plågsamt! Varje måndag är en pina, varje dag i skolan är en pina känns det som!

Detta mina damer och herrar är tankar från en som precis givit sitt hjärta rakt ut, men som aldrig och jag säger aldrig kommer göra det igen!

"Visst det känns så just nu, men allting kommer att bli bättre, det är sant"
När, och hur, faan då kommer det bli bättre? Inget kan bli bättre, och det känns djupt inne i mig! >.<

Puss//Karin


Postat av: Mr A

Kanske du tappat kontakten för mycker med dina gamla vänner eller intressen? Jag finns alltid. Tänkte ringa dig idag men de kom saker ivägen. Var depp på vädret och på folk som inte håller vad de lovat. Ringer dig imorgon istället. Allt blir så bra skall du se. KRAM :)

2008-09-08 @ 22:53:34
Postat av: Friida ;D

Klart de kan bli bättre,du tycvker allting är på botten nu, då kan ju inget bli värre, bara possitiva saker kan hända nu :) De komemr gå bra ska du se:) (L)

2008-09-10 @ 16:05:06
URL: http://saikoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu