På menyn

Idag, på menyn, står det plugga, tv och sova lääänge! :)
Vet just nu att jag iaf ska pricka in Andra Avenyn, och säsongspremiären av Parlamentet.
Egentligen gillar jag söndagar. Det är oftast bra program på tv, hehe, och allt är så fridfullt tycker jag. Man kan riktigt koppla av! :)

Sitter just nu och pluggar franska, känns verkligen att jag har varit ifrån det i ett år nu :S Jisses...

Igår var det riktigt skojs. Jag, Malin, Kristin och Kristin (^^,) drog till Campus för att festa.
Och det var skojs. Det var fest i alla hus så vi gick runt till alla olika byggnader och försökte få något att dricka! ;)
Massa folk var där, och det var en hel del svenskar också. Bäst på hela kvällen var nog Arvika rôckern! ;D Mohaha..
Runt 23.00 åkte vi allihopa in till stan för att sätta oss på Score, där träffade jag Anna, Nazila och Julia (som tyvärr blev utslängd >.<) Hehehe....
Vaknade inte hemma i morse heller ^^, Hahaha...men fy fasen vad dåligt jag mådde. Och jag är fortfarande nästan inte helt återställd. Jag är nog dum i huvet, för jag gick ut och festade i alldeles för tunna kläder när jag är sjuk!
Men nästa helg är ska jag inte dricka, haha! Säger jag nu, men vill festa om en vecka. Men nej, nu ska jag hålla mitt ord. För jag ska till Arvika, men vi får se vad som händer.
Kommer nog sakna en viss person, men skit samma. Jag ska ha kul ;DD;


Puss//Karin


  Jag och Sture, on our way to school a while ago! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu