Party on!

Nu ska jag sluta lova alla andra (och mig själv) att "nästa helg ska jag vara nykter"...
Så ni bara vet!

Igår var det ju ut med tjejerna som gällde ;D Så himla kul förfest var det och två personer hade nog sett botten på glaset en gång för mycket!  ;D Haha...
Efter förfesten bar det iväg till stan, där det första jag möter är en klasskompis, rejält på örat! ;D Alltid lika trevligt att träffas, mohaha ^^,
Sen stod vi där, fyra personer,  med två olika viljor, och fyra olika anledningar..mohaha.
Så här gick det: Jag och Lina (liiinag.blogg.se) gick in till Arena, och Friida och Malin stack till Score.
Kan bara säga att jag har haft bättre (och blötare) dagar på Arena, men det var skoj ändå! :)

Orkar inte dra allt, men summerar: Andreas, sprang runt med min handväska på stan, jag var förtvivlad utanför Score, Lina var grinig (men blev sedan glad över ett sms :D ), Friida var full och ryckte i dörrvakten och Malin var inne på Score och spela biljard ?? Ingen visste riktigt vad hon gjorde eller varför hon inte kom ut :P
Haha..

Sedan åkte Friida, Malin och Lina hem med Fredric :)
Jag själv åkte till ett hemligt ställe som bara jag vet var det är...där drömde jag underbara drömmar och flög iväg på rosa moln. Den känslan infann sig även i morse när jag vaknade, och det pirrade i kroppen!
Fniss...^^,

Idag, har jag varit på Mickas (mikaelasalarp.blogg.se) tjejkväll. Riktigt trevligt! Dock inga kort, men :P
Vi sjöng Singstar och snackade om spöken, en hel del. Nästan hela kvällen var det spöken som satt på allas hjärnor , mohahaha...
Jag älskar spökhistorier! :)


Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu