Hej...onsdag!

Hej alla.
Jag pustar ut idag efter allt plugg >.<
Men nästa vecka samt helgen kommer jag slita som djuret.
Har nämligen 4 prov nästa vecka, och då har jag INTE räknat med engelska provet i Stockholm på lördagen.
Puh!
Det är jobbigt att snart ta studenten ;D

I morgon är det Valborg, vilket för mig del innebär en tripp ut till Tvärhult, där allas vår Jens är bosatt, för trevligt Valborgs-klassfirande :) Skojs!
Jag förutspår mycket dricka, precis som förra lördagen ;D Haha

Ehm, jo..På fredag åker jag upp till Hagfors igen, haha, minisemester! Men det ska bli väldigt mys.
Jag måste också bara tillägga att jag har varit lite "off" som man säger ett tag nu, men jag har haft väldans massa plugg att göra.
Och nästa vecka kommer inte att se något ljusare ut..
Men sen, mina kära vänner, är jag fit for fight igen för då börjar mitt goda liv!

Mums..
Alltså, jag tror inte jag har några prov kvar, kanske  en liten inlämningen men det löser sig!
Vill ha körkort NU, btw! >.<

Puss//Karin

Ska gå och ta ett riktigt stort glas vatten nu...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu