Skönt!

Nu är projektet inlämnat och O my god säger jag bara!
Vilken jävla hög med papper det blev :| Men SKÖNT! Som in i...

Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit i skolan en liten snabbis, sedan körlektion <---- (jag säger bara, för mig är det OMÖJLIGT att ta körtkort. Jag litar inte ens på mig själv när jag kör >.<)

I helgen var jag i Hagfors med min kära sötnos :) Vi var i huset hela helgen och det var underbart! :)
Det är verkligen "på landet" och hela helgen så fanns låten; Vi bor på landet....i huvudet. Haha
Men det var jätte mys pys, ingen tv dock, men jag klarade mig trots allt! HA!
Nu längtar jag som *** till studenten, men allt börjar dra ihop sig känner jag nu!
Höstterminen var seg och ingenting hände, och så kom våren och vips så vänder allt och går i 190.
:S

Nu är det slutprov och körkort, och balhår, balklänning, åka dit , resa hit, festa och jag vet inte allt.
Men, jag är lite som jag är så jag gillar lite tempo. Och nu när projektet är inlämnat så känns allt ungefär 140 gånger lättare :)

Nej, i morgon ska jag göra en massa bla. boka hotell inför STHLM och balhårs uppsättning samt ringa lite hit och dit.

Bye :)

Puss//Karin




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu