Booklist bekymmer

Äntligen har vi internet i vårt kära hem! Sitter just nu vid köksbordet och har precis käkat, och tittar igenom vad det är jag måste göra nu inför skolstarten, mohaha! I går var det sjukt varmt, så vi stack till stranden några timmar. Vattnet var väll inte sådär jätte varmt, men skönt! Idag skulle det bli ännu varmare sa dom men det är ganska molnigt ute så vi hade tänkt att fixa med en massa andra saker idag! Typ skicka in en blankett om studiestöd till CSN... Är inte på så bra humör heller, eftersom en viss person motarbetar mig hela tiden. >.< Jag ville nämligen skriva ner alla böcker som jag måste köpa så att jag får ordning på det, eftersom den där "booklist" var väääldigt krånglig. Men nej då, det får jag inte göra, eftersom det är lättare att skriva ut 12 jävla sidor när det bara är en enda sida som de böcker jag behöver står på. Varför göra det enkelt för sig när det finns svårare alternativ... Fy fan!! Ingen hjälp får man heller... Men det är klart jag har ju studerar 10 år på universitet så jag vet ju hur allt funkar!!! Suck! Fortfarande ingen kamera laddare hittat, men jag ska ladda in bilderna som jag har tagit med mobilen :) Puss//Karin

Postat av: matilda

finfin blogg!

kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar:)

2009-08-20 @ 12:41:23
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu