Friday evening!

Hello. Igår var det som sagt fredag! Vilket betydde partaj för Marc och jag gick på bio med Maiti och hennes boyie! Vi såg den där nya Johnny Depp filmen (gud vad jag är dålig på namn). Jag visste ju att det var en gangsta-movie och det är väl inte direkt jag?? Men, det var faktiskt riktigt bra, och jag kom mig själv i slutet med att sitta och hålla andan, så spänannde det var! :) När man går på bio här får man ta med alkohol, helt öppet, de tillomed har flera ölbackar utanför varje sal :S Plus att när bion precis börjar så hör man alla "plopp" från flaskor som öppnas :P Om jag hade tagit med en flaska vin till SF så hade jag blivit utslängd fortare än kvickt! Det är även paus mitt i filmen, (för det är då som de tjänar mest pengar haha) Det var välldans mysigt iaf! Efter filmen så skulle vi promenera tillbaka till deras lägenhet men hittade en bar på vägen dit med uteservering så vi satt där och drack öl hehe. Och jag drack rosé öl för första gången också. Jag har sett det förut och har alltid trott att det smakat som blaskig rosa färgad öl. Men den var supergod, och den ska jag köpa :D Haha, äntligen en öl som JAG tycker om!! Mohaha, nu är jag sjuk också (förkyld) och Marc är bakis så vi ligger i soffan och glor på tv. Och det ska vi fortsätta med ;D Puss//Karin ps. förlåt om all text är så...kompakt! Tror det är ngt knas med bloggen :S Ska försöka att fixa så de inte blir så..ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu