Hej hopp!

Sitter på jobbet just nu, gläds åt att det är onsdag och veckan vänder! (Mer av veckan är avklarad än vad som är kvar)
Mums!
Längtar tills jag kan få sova ut riktigt länge, och inte behöva gå upp halv sju >.<
Fast idag lös solen in i sovrummet så det var inte lika jobbigt att behöva gå upp som det brukar.

Solen lyser även nu, och det är varmt ute! :) Visst, jag sitter inne på ett kontor och ska här sitta tills klockan är halv fem!
Men det är fan så mycket trevligare att stirra ut på solsken än spöregn!
Har inte hänt så mycket denna veckan, faktiskt! Och så lär det (kanske) förbli.
Ikväll blir det iaf hem, duscha, göra mig i ordning (fixa naglar, raka benen?, B.U.S a)
Måste fortsätta packa också, för att jag vill absolut inte stå där på lördag, halv sex på morgon och stressa som en idiot.
Men nu måste jag också tänka; Vad kommer jag behöva innan lördag, vad kan jag skippa, behöver jag rakhyvlen/sminket/hårsprayen/hår-fix-grejerna?
:) Hehe, jag börjar mer och mer låta som en ÄKTA platinablondin på 15 bast som beskriver sina problem för omvärlden i  en rosa blogg.
Minus åldern och det platinablonda svallet då ;D

Därför lägger jag in lite bilder här >.<


Sista Grillkvällen?! (söndags)












No one is laughing at God in a hospital....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu