Home from Camp

Hi guys im home from camp again. Det var skojs, och ganska manga dar faktiskt. Dock inte en enda fran skandinavien utom lilla jag. DE flesta var fran Holland eller Tyskland. >.< Sa, jag har hort ganska mycket hollandska i tva dagar nu, so im quite fed up with that, doh >.< Haha Har varldens huvudvark ocksa, och har hemma sa haller Marc pa att malar sa det hjalper inte direkt huvudvarken att forsvinna, hehe. Nu ska vi gora tacos, mums. Det kanns som om det var ar sedan som jag at det! Har inte mycket mer att saga faktiskt. Men nu har jag bott har i snart tre veckor, och det kanns bra. Saker kanns naturligtvis annorlunda nu, an nar jag bara var har pa semester. Men det kanns som mitt hem nu. :) Och pa mandag borjar skolan ocksa, sa da kommer jag bli busy busy. Spannande, men om jag ska var arlig sa saknar jag alla hemma jattemycket. Faktiskt! Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu