Inte långt kvar nu!

Det som kändes så ofantligt långt borta är nu så ofantligt nära!
Det är måndag idag och på lördag åker vi! Tidigt, tidigt!
Så när jag sätter mig i bilen och kör hem i från jobbet i eftermiddag så är det endast 4 dagar kvar till jag tar mitt pick och pack och drar från Sverige! ^^,
Mums!

Lite fler bilder från helgen!

  Jag visade Marc hur fjortisar ser ut! (Idominet)

  Olala , något jag ska köra på?! >.<

En sak som jag inte gillar, det är de Holländska frukostarna! Eller jo, jag ÄLSKAR den holländska frukosten för man sitter länge, man pratar, man blir pigg och man håller sig mätt en hel dag!
Men deras frukostpålägg är rena lördagsgodiset >.<
Tacka vet jag skinka och hushålls ost!

  Lite HAGEL SLAG!

  Var är osten?!


Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu