Motorcykel!

Fy fasen vad trakigt det ar att skriva blogg inlagg utan att lagga upp nagra bilder :(
Det ar bara att sta ut!

Idag fick jag ett mail fran universitetet i Arnhem... Jag kom in! :) :)
Sa, den nasta vecka (alltsa mandag den 24) sa kommer det att vara "introduction week" for alla international students!
Det kommer att halla pa tom. den 28 augusti. Sen, mandag den 31 augusti satter jag mig i skolbanken igen! :) Haha
Fick massa info om hur allt kommer att ga till, och tydligen sa ar det ett tema pa hela kalaset: PIRATES!
Haha, det skulle Jens ha tyckt om! ^^,  Hm..
Fick aven en laaang lista pa alla bocker som jag maste kopa. 12 A4-sidor med massa titlar pa olika bocker jag kommer att behova. Den billigaste tror jag gick pa 300 kronor! Sjukt!

Sa, i morgon ar det hel massa som jag maste ordna med. Bla. sa maste jag till banken for att oppna ett konto har, sen maste jag skicka in en ansokan till CSN om studiestod, efter det maste jag till The Phone House for att skaffa ett hollandskt abonnemang >.< Plus att vi maste ordna med den "hemliga 50-ars festen" ocksa!

Puh!

Sitter och kollar pa en lame brittisk serie :S
Ska till Arnhem sen ocksa, pa en motorcykel :D

Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu