Packa pappas kappsäck!

Eller snarare Karins kappsäck!

Fy fan vilken dag säger jag bara!
Jag har så ***** ont i ryggen, och innan lunch så mådde jag så dåligt att jag trodde jag skulle ni-vet-vad!
Fy. Men illamåendet gick som tur var över, men dock har jag fortfarande ont i ryggen och nacken!
Tack att det är SISTA jobbdagen i morgon! :)

Packar för fullt här hemma nu, och föreslog även att vi ska packa in lite i bilen också, för att se om allt får plats (vilket  jag hoppas).
Sen så slipper jag ju packa in i bilen, trött och jävlig på lördag morgon! :)

Puss//Karin


Utomhusbion igår! :)











Innan hemgång, 23.40!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu