Persmäss + insikt!

Har kommit hem från Persmäss (alla affärer har öppet till 21.00 i KD city, samt att det är slutrea ÖVERALLT).
Hittade lite fina saker som jag fick med hem! :) Bla. två par skor (Jaja, kanske inte såå välbehövligt....eller jo förresten)
en body, jeans shorts mm. Kolla bilderna! :)  Köpte även fyra ögonskuggor från MakeUp Store, så nu blir jag så tjusig så! Åtminstonde på ögonlocken!

Jag har även fått en insikt, eller kanske inte precis nu men. Jag vill träffa "alla" , aka så många som möjligt innan jag åker, lördag morgon 06.00!
Det innebär alltså till mitt förfogande står onsdag, torsdag och fredag. Jag är dock lite osäker på fredagen eftersom jag vill väldigt gärna träffa Friida och Micka! :)
I morgon är det bio i Skoghalls parken med Lina också. Tydligen så visar dom Mamma Mia filmen (som jag redan sett, men whatever).
Kan knappt fatta att jag FLYTTAR denna vecka!

Hehe, tydligen ska jag få en flytt/födelsedags -present av Micka och Friida, haha!
Sötnosar! :)

Nej, nu ska jag borsta tänderna, tvätta av sminket och kolla på filmen vi hyrde: Allt Flyter!

Puss//Karin


Tisdags Outfit


Body: Veromoda 160kr
Jeansshorts: Bikbok 100kr
Armband: Veromoda 65kr/st


T-shirts: Gina Tricot 99kr/st
Skärp: H&M 80kr


Boots: Skopunkten 399kr - Love them ;)

Postat av: Micka

Självklart ska du få en present!:D du måste fan ha något minne av oss;) Så när du använder den får du tänka på oss (HAHAHAH) :D

Men vad menar du med osäker, det blir väl av elr vad menar du!?:O Pussis!

2009-08-06 @ 21:36:30
URL: http://mikaelasalarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu