Pirates here I come!

Sitter och kollar på "Dude were's my car" som är på tv just nu, plus lägger över bilder från mobilen också. Så jag äntligen kan lägga upp lite sånt också. I morgon, så ska jag på Introcamp09 i Austerlizts, vilket jag hoppas kommer bli kul. Haha, gud vad jag oroar mig för allt känns det som. Som sagt så skickade jag in anmälan igår, och det stod i mailet vi fick att man skulle vara snabb med att anmäla sig osv. Så först oroade jag mig för att jag inte skulle komma med, och att "alla" international students skulle lära känna varandra osv, haha. Men nu oroar jag mig för att jag kommer vara den enda, eller kanske 3-4 stycken till. Mohaha....aja, jag berättar mer när jag kommer hem på onsdag om hur det var. Då kommer det bilder också. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu