Sista natten med gänget!

Eller något sådant!

Ikväll ska nämligen jag, Friida och Micka hem till Micka på förfest (mini-förfest), och efter det blir det röj på stan! :)
Tyvärr börjar min kamera att få dåligt med batterier så vi får se hur långt in på kvällen den räcker!
Men det ska bli hur kul som helst!
Sist jag såg Friida var när vi kom hem från Holland i juni (?)och Micka har jag inte träffat sedan studenten! :s Likaså i juni!
I morgon bär det av; Hej då Sverige!
För er som undrar så kommer jag och hälsar på igen runt nyår! :)
Det jag kommer sakna VÄLDIGT mycket är faktiskt Felix Tomatketchup! :S Konstigt nog!
Jag älskar ketchup och har det på stort sett allt. Jag brukar säga att "ketchup är livets enda sanna krydda".
Och så flyttar jag till ett land där Felix Tomatketchup inte existerar >.<
I must be crazy!
Ännu värre är; Jag flyttar till ett land där ingen Lina, Micka,Friida, Linda, Kristin, NV3fyrare , you name it, existerar heller. Likaså ingen mamma, pappa, syster och bröder!
INGA GOSEMOLLE KATTER >.< (AKA Ida och Hampus)

Vill helst inte tänka på det, och har unvikit det så till den milda grad, men....Jag ÅKER i morgon! >.<
Tur att facebook finns ;D Mohahaha

Puss//Karin






Hehe, kanske ska lägga upp lite bilder ikväll/eller i morgon, från det gånga året?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu