Sommardag!

Ännu en solig sommardag är här, och ännu en vanlig jobbdag är här för mig!
Nu sitter jag mest och väntar på att dagen ska gå, :) Är genom stressad och det är tusen saker som behöver göras utöver de tusen saker som jag redan fixat med!
Ojoj...
Kan i alla fall se fram emot att vara ledig resten av augusti från och med den 10:e!

Jag ska klara upp lite saker för mig själv, och ni som undrar!

* Jag har bestämt mig för att plugga marknadsföring i Holland.
* Jag har skickat in ansökan till TRE skolor;
- Amsterdam
- Enschede
- Arnhem
* Enschede var jag tvungen att tacka nej till eftersom jag inte hade fått något besked ifrån Amsterdam.
* I Arnhem ska jag och Marc bo, ja vi har en lägenhet :)
* Jag väntar på svar från båda skolorna dvs den i Amsterdam och den i Arnhem.
* Ska jag vara ärlig ser jag helst att jag kommer in i Arnhem pga:
- Jag har då 20 min. (max) på cykel till skolan
- Det är mer vad jag är intresserad av (mer inriktad på PR)
- Skolan i Amsterdam har krånglat ngt så förbannat att jag NÄSTAN tappat lusten!

Så var det med det! :)

Igår var Lina och jag på utebion i Skoghallsparken.
Mysigt, myggit och ....mumsigt, iaf popcornen. (Jag var bara tvungen)
Tur att vi smorde in oss med myggmedel innan vi stack, för de var tydligen mygg-afton i går kväll! Eller så var de också bara intresserade av Mamma Mia! :)
Fick även en jättefin inflyttningspresent av Lina. Lägger upp bilder från gårdagen när jag kommer hem!

Puss//Karin



Eh?!

Postat av: lina

Jo ja´g jobba 7-11 :D

2009-08-06 @ 15:22:20
URL: http://linaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu