Sommarkväll!

Igår kväll var en väldigt underbar sommarkväll...och den var välbehövlig!
Vi grillade och drack öl :) Hade större delen av sommare sett ut så hade sommaren 09 varit den bästa!
Men, nej tyvärr!

Tillbringade helgen i Hagfors igen! Men denna gången var det inte bara uppehåll utan solsken också ^^,
Vi bestämde oss för att bada!
Marc ville förstås inte bara bada som vanligt folk utan vi skulle paddla till stranden i enmans kanoter (finns det tvåmans?).
Jag som ALDRIG suttit i en kanot var osäker och med tanke på att vattnet var strömt som in i så backade jag ur! >.<
Men han var stönig så han och hans mamma tog kanoterna till badstället och jag skulle cykla!

Jag cyklar där i godan ro, men plötsligt får jag en HUMLA innanför tröjan, linnet, bhn som bränner mig!! >.<
Medans jag försöker få ut humlan så fastar något PLÖTSLIGT i hjulet som tvärstannar och jag flyger över styret och landar på armbågarna samt mitt vänstra lår!
Händerna är uppskrapade, armen likaså. Låret gör jävligt ont! >.< LÅRKAKA, mums!
Kollar snabbt runt omkring om någon såg mig, reser mig upp, förbannar humlan och cykeln och cyklar vidare!

Jag badade inte >.<
Fnys!

I fredags var det som sagt kräftskiva, hur kul som helst! ;D
Förbarmade mig att lägga upp bilder igår från helgen and so on så här kommer dom! :)

Puss//Karin

       

  

Kräfskiva :D

 Lina var där!   David var där!  Jag och Marc också!  
           

 Kvällens ABSOLUT sista bild!  Bakade denna, på min namsdag igår!   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu