Söndag!

Jag har kommit på varför mina inlägg blir så ....oläsbara, och ihop trängda plus att jag inte kan lägga upp några bilder....
Därför att jag använder ett mobilt bredband när jag bloggar hemma!
Fnys...

Men, jag hoppas att vårat "riktiga" internet dyker upp snart. Vi har beställt från tele2 you know, "keep it cheep".

I morgon är det första, eller ja andra skoldagen för mig. Har ett ganska gött schema tror jag börjar 11.15 eller något sådant, men naturligtvis måste jag upp i ottan ändå.
Köpa skolböcker samt gå till kommunen och skriva in mig!
Haha,

Drömde om mina kissemisser i natt, >.< 
Nog skrivet nu, här kommer bilder!

Dock inte så många plus att de är tagna med mobilen!! Stå ut


Stökigt

 

 

 

 

 





Min underbara zucchini! Som jag fick GRATIS!! :)

Postat av: Anders

Hälsar du på nått i Sverige snart? :P

2009-08-31 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu