Sovit i egen sang!

I natt sa var det forsta natten som vi sov i lagenheten!
:) Fy fasen vilken underbar sang vi har!! Trots att vi bor precis vid jarnvagen och alla tag susar forbi sa horde jag inte ett ljud! Jag sussade sa sott sa sott! ^^,

Idag ar det lordag, och vi har inte sa mycket planer for dagen! Ikvall daremot ar det party again i Enschede! :)
Uppdaterade inget igar, eftersom vi stack direkt till lagenheten, och sen akte vi till Arnhem och tittade i affarer och jag hittade Zara!!
Javlar vad mycket fint de hade, och jag fick faktiskt med mig en godbit hem :) Hehe, 39.95 (vad jag onskar att det hade varit kronor och inte euro).
Hande massa saker nar vi var ute i torsdags ocksa, men det tanker jag inte skriva har. Sa, jag kommer att hora av mig till er som vill veta :)

Puss//Karin

ps. om ni undrar sa har jag INTE hittat min kamera laddare...:( den ar fomodligen i Sverige! ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu