Aj aj aj

Hej hej.

I går så var Maiti och Gin hemma hos oss, och vi käkade tacos som var hur gott som helst.
Var år sedan jag käkade det, känns det som. :)

Men, när jag skulle börja laga maten så skulle jag ta fram en gryta, och vi har en sån där snurr-dörr till vårat grytskåp och jag snurrade och skulle smidigt och elegant ta fram något som låg därinne.
Bara det att dörren stannade inte...eller jo. På mitt finger!!
Aj aj aj...Först kände jag inte smärtan, men jag visste att den skulle komma. Och det gjorde den. Jag fick ett djupt jack i fingerspetsen och det kom precis lagom då jag skulle ta mig för att hacka lök >.<

Hmf.

Aja..man är väll ingen mes. Haha!

Sen när vi hade käkat klart och satt i soffan så hade jag ett kopp med te mellan mina händer. Tyvärr kunde jag inte dricka det eftersom det var ryckande hett.
Så i stället för att hälla det i mig, så häller jag den rö-heta vätskan i mitt knä! >.<
AJ AJ AJ!

Jag skållade huden på mitt innelår och magen. Fy satan.
Naturligtvis hade vi ingen is hemma, men jag var ju tvugen att kyla skiten med nått, så där satt jag i soffan, med fryst kebabkött på magen och en frusen vodkaflaska mellan bena. >.<
Hahaha.

Vilken dag.

Har fortfarande liiiite ont i fingret, men huden mår bra :)

Idag så har vi middag med våran "projektarbets grupp". Vi firar att vi ÄNTLIGEN är klara, och alltsammans kommer att hålla till hemma hos mig! (Eller hemma hos oss rättare sagt).
Har ingen aning om hur vi ska lyckas klämma in 8 pers i vårt kök, som samtidigt ska laga mat, med alkoholhalt i blodet.

:)

That's it folks!  

Puss//Karin

Bra till mer än man tror

 


Postat av: Anders Ahl

Du ger Smirnoff ice en ny innebörd ;)

2009-12-10 @ 03:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu