Dan före dopparedan!

My gosh, det är den 23:e! Hur kunde allt gå så fort?

Snart är julen tillochmed över, och jag sitter på en flygplan påväg (hem?) till Sverige! :) Naijs.

Det har blivit plusgrader här nu, så all snö har börjat bli till slask, >.< *woho*.
Det ENDA posetiva är att tågen har börjat gå som vanligt igen, men det gjorde dom INTE igår, när jag var tvungen att dra till stan och fixa de sista klapparna. >.<

Jag vaknade vid 11.00 och satte mig och åt frukost framför tvn. Tänkte att jag skulle ta och kolla tågtiderna på internet, men funkar internet-helvetet? NEJ!
Jag ber till (jultomten?) att det ska funka, och svär och spottar, men då PLÖTSLIGT så funkar det. Märkligt, men jag var glad.
Klockan var då 12.10 och på hemsidan står det att alla tåg är inställda förutom ett. Det går 12.13!!!
Och där sitter jag i pjamas, tovigt hår, nyvaken och allmänt seg.
Då får jag se att tåget är försenat 8 min. Så jag rusar in till sovrummet, slänger på mig något i all hast, borstar tänderna, spruta parfym, sen ger jag mig iväg. :)

Och....jag hann. Haha
Så nu ligger alla mina julklappar så fint under granen. :)
Passade även på att klippa mig igår när jag var på stan. Haha. Var så trött på riset jag hade så...
Blev även dagen goda gärning..
Det finns tydligen en organistation i Holland som tillverkar peruker för barn som är sjuka i cancer. Och den här frisörsalongen var medlem där, och om en kund klipper av sig mer än 15 cm så frågar dom om kunden vill donera det till denna organisation.
Så det gjorde jag.

2 dm klippte jag av, så ni kan ju tänka er hur kort det är nu >.<
Mohaha....

Puss//Karin

ps. bilder kommer i morgon, ds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu