Efter julstress-mys.

Idag råder efter-jul-stress-mys. Vilket innebär att sitta inne hela dagen, pilla med julklapparna man fått och dricka te framför en massa bra jultv :)

Själv har jag spelat Band Hero i stort sett hela dagen, eftersom Marc fick det i julklapp.
Jag kan säga att jag suger på allt! Hahaha....

I går så hade vi gäster här, vilket var hur kul som helst. Vi lagade tre-rätters och jag och Marc stod för huvudrätten, som självklart blev svenskt julbord :)
Mums...

I morgon bär det av (tidigt, tidigt) till Sverige. Då blir det RIKTIGT julbord, och en massa skojs. Ska även mysa med mina två enormt saknade katter, mohahha.

Nej, nu ska jag dricka upp mitt te, och fortsätta kolla på jultv. Sen blir det väll en till omgång Band Hero >.<

Puss//Karin

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu