Maskerad bal!

I går var de skolans årliga jul-maskerad-gala-bal bla bla bla, :)
Vilket var hur kul som helst ^^,
Fast jag måste erkänna, att springa runt  10 cm klackar, minusgrader och en klänning som visade mer än den täckte kanske inte var det bästa, men jag hade kul ändå :)

Det började klockan 23.00, så innan det hade vi förfest, käkade och gjorde oss i ordning.
Tydligen så är stället vi var på det "lyxigaste i arnhem". Hehe...well, så himla pampigt var det väll inte. (Jag måste ju tänka på att jag är svensk). ;)

Hehe, drog i mig en hel del redbull vodka, vilket jag märkte när jag skulle hem ^^, hehe
Stället stänge ovanligt tidigt, klockan 4 närmare bestämt, så vi som fortfarande var på partyhumör drog på efterfest.
Vi skulle hem till Jonas, men naturligvis kom vi till Jonas lägenhet innan han själv hunnit dit, så vi var tvugna att vänta.
Svin kallt var det, och mina fötter värkte som in i ...
Gör ont nu bara jag tänker på det >.< Urs
Så tre killar från klassen knackde på hos grannen, som visade sig vara en kille i 20 års åldern, med tillhörande kompis.
Vi gick upp i lägenheten, och där satt de och drog linor, och rökte gräs :S
O my god!

Snabbare än tåget drog vi ut...
När JOnas väl kommit, så slocknade jag på hans soffa, halvsov i ungefär 20 min, sen skulle jag ta tåget hem kl. 6

Men, när jag är påväg mot tågstationen, så ser jag grannes kompis, kliva in i sin bil. Han frågar om han kan köra mig hem. Jag tänkte hela tiden att ALDRIG I LIVET ATT JAG SÄTTER MITT ARSLE I DEN BILEN.
Han var ju för fan drogpåverkad >.<

Men..........
Behöver jag förklara!!
Jag är dum i huvet, men jag kom hem oskadd. Dock livrädd!!
Jag var så rädd att jag skakade hela vägen hem. Fy fan...


Nu ska jag gå upp och tvätta, hörs.

Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu