Måndag!

Hej,
Nu sitter jag hemma, och ska strax hoppa i sägen...för att titta på 183 dagar!
Verkade vara ganska bra när jag såg trailern och grejjer, men naturligtvis missade jag själva programmet..suck!
Aja..
Idag har jag varit hela långa (?) skoldagen i skolan. Började på universitetet, där vi lyssnade på ngn föreläsning om barn , allergier och astma och sånt, sedan satt jag kvar på universistetet och pluggade lite, efter det stack jag och köpte kalles randiga samt lite bröd , för jag var så jäkla sugen på't ;D Hahah
Gottit,...

Sedan blev det en timmes franska, sedan stack jag och jobbade ^^,

Ska bara säga att alla hjärtans dag var en underbar dag ^^,
Började med kalas, men en himlans massa människor ;d Haha.. och smörgåstårtan var hur god som helst, mums!!
Efter det drog jag ut med en viss person och käka (några timmar efter smörgåstårtan, men jag kände mig ändå tjock >.<) det var mumma...efter det blev det hemgång, och en sliskig kärleksfilm dagen till ära :D Mohaha...riktigt lyckad alltså!

I söndags åkte jag skridskor, och jävlar vilken sjuhelvetes träningvärk jag har!!
Känns ju att man inte tränar ngt iaf, men det ska det bli ändrig på! Mohaha

Puss//Karin

(bloggfan funkar som det ska, not, så bild blir ej) fnys....

Ps, hade tänkt att göra om lite i bloggen så, från och med idag så kan ni hitta mina bloggar i kategorier, observera att inlägg före idag kan ni inte hitta i någraa kategorier om det skulle vara svårt att fatta den här texten...jävlaEbokstav!!!!!!!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu