Onsdag!

Just nu sitter jag i en sunkig datasal på älvkullen, och jobbar (inte så intensivt) med projektarbetet.
Ska iväg och jobba om en stund, ska bara hinna in till stan och käka först, men man vet ju aldrig.
Är jävligt sugen på ngn med ris, ska jag säga... :)
Men kanske en sallad?! Hm..

Urs, prov i morgon, men det är ju "bara" filmkunskap, så det är inte så illa,men nu upptäckte jag att allt jag skrivit i  svenskan är borta :/  Fnys! 
Aja, bara att skriva om alltsammans...>.<

Hände en sak igår, på vägen hem från Gustavsfors, men det tar jag ikväll, eller en annan dag!

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu