Söndag!

Och jag kan säga att denna ärade dag verkligen inte känns som en söndag...
Puh.

Igår var det lördag och det betydde melodifestival tittande hemma hos Lina! Det var hur kul som helst, men vi var inte så väldigt intensiva melodifestival tittare, haha ;D
Vi lyssnade ist. på "oldies" musik, och skrattade och hade oss.
:D Hur kul som helst.
Sen runt, ja vad var klockan, kanske halv två, så traskade jag hemmåt i snön, och snöa gjorde det också >.< Mums..

Till min fasa, så var jag inte ett dugg trött när jag kom hem, utan jag var snarare alert och pigg. Ville helt enkelt hitta på nått..
Så jag slog på stort och satte mig i soffan och kollade på tv4 komedi!! >.<

Sedan gick jag och la mig, men fick ett telefonsamtal som varade i ca. 2 timmar, om inte mer.
Så jag somnade nog runt 5 i morse.

Blev väckt av en hungrig katt, och en igensnöad garageuppfart på köpet. (Jag som slet så igår)

Nu funderar jag på om jag ska gå ut och gå, eller bara slappa inne?!
Jag kan iof. gå ut och gå, och SEN slappa inne :D:D

Puss/Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu