Tisdag!

Det har varit en lång och arbetsam dag i skolan idag..eller inte!
Jag började 13.20 och slutade en timme senare :)

Så nu sitter jag hemma och framför tvn i soffan och jag känner mig bra! Hahaha...
Har pysslat lite..gjort händerna mjuka, druckit samt käkat lite vitaminer ;D
Va fan pratar jag om, jag har inte så mycket att skriva så...

Helgen:
Fredag så var det förfest hos Raman, där jag, Simon och några andra höll till. Hans pappa gav oss lite för många shots, så kvällen blev inte lång. Mohaha.
Men fan vad folk det var ute på fredagen. Kön till ALLT var typ 45 min lång, men jag trängde mig före allihopa och kom in dit jag ville :) Möte även Kristin och Linda, och det var skojs ;D

Lördagen sög hummer, då jag inte gjorde ngt, vilket ledde till att mitt söndags humör var lågt.
Så...That was is!!

Puss//Karin

                                                     

 


Detta har jag lyxat mig med idag!

>.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu