Tisdag!

Jag vet att det är en vecka sedan jag skrev, så det så.

Men idag då, så har jag varit ledig hela dagen för matte-data nissarna var på universitetet och då fick vi ledigt. :D
Hurra, så jag stack till Ski sunne ;D Det var bra och så...fina backar trots arga danskar och gapiga göteborgare.

När jag kom hem fick jag ett sms av en i klassen att jag inte fick glömma samhälls provet i morgon, men jojomänna. Det har jag glömt, och böckerna är i skolan. Antingen blir det råplugg på religonen i morgon eller så skippar jag provet, och pluggar ist ...!?

Nej, nu ska jag vara duktig och skriva krönika inför svenskan, men jag vettefan vad jag ska skriva om!
Hm...


Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu