Fredag!


Blir lugna helgen....
Passar ju bra, då jag kan passa på att hålla mitt löfte om att ha en vit månad! Ända tills den 13 februari ska jag inte intaga en enda droppe starkt! ^^,

Är stressad som fan, sjuk som in i helvete, och trött som bara den..(fick nog av svärord)
Aaah, det är bara lite för mycket tycker jag att börja nya året med prov i samhäll, prov i biologi, prov i miljöpolitik, redovisning i matte samt fan och hans moster också..

Vet en sak som jag tänker unna mig snart, klippa mig!!!
Fy satan så sugen jag är, har velat görat i typ två månader nu, men det har (uppenbarligen) inte blivit av!
Men, vecka 5 har jag planerat att jag ska klippa mig, för då är alla prov/annat klart! ;D Mohaha (ps, samt studiebidraget)



Lite bilder från Holland!

 Hahaha, hoes and bags ;D

 Efter en utekväll!

 Im, rich biatch! Or..I was!

  Så ska det se ut!

Puss/Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu