Måndag!

Har varit en ganska slapp måndag, men det känns som jag bara ränt runt hela tiden.
Började klockan 14.00 idag, men gick upp klockan sju, och stack till skolan runt halv nio för att ha ett möte med (skolans väldigt förvirrade) syo.
Så idag har jag fått två nya lektioner på schemat nämligen filosofi (sitta två och en halvtimme i veckan och studera meningen med livet and so on) samt filmkunskap (sitta tre timmar i veckan och studera film >.<) Woho!! Eller inte...
Alltså, jag gillar inte min skola sådär vidare mycket, med virriga lärare, dålig information om saker och ting, opersonliga ämnen.
Jag menar; filmkunskap!! Suck...
Jag har tänkt mig att denna termin så ska jag ha (eller ja, det är ju förstört nu men..från och med nu) 100% närvaro!
Sista månad(erna) förra terminen såg kanske inte så "vitt" ut, men nu jäklar!
Började inte så bra dock idag, då jag fick ryckningar någonstans i kroppen om att jag ville stanna hemma!

I morgon ska jag vara ambitiös, plugga och köra och grejjer.
:)
Godnatt!!

Puss//Karin

Red light district!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu