Onsdag!

Ja, då var det onsdag igen. Har inte hunnit blogga så mycket, gillar inte detta tangetbord och ni vet varför..>.< Bokstaven E!!!


Helgen:
Åkte på fredagen efter skolan till Kläppen. Det var mys..Och det var hur mycket snö som helst, när vi kom dit så var det ett snödjup på ca. 40 cm och det snöade. När vi vaknade så hade det kommit ytterligare 20 cm. Backarna var ganska svår åkta, men roliga och jag drog mig en hel del. >.< Hahahaha
Åkte hem på fredagen, ganska sent och DÅ kom jag på att jag hade halkbana nästa morgon i Grums 6.45!! Amagad, det hade jag glömt så, på morron så ringde pappa och sa att jag var sjuk, så halkbanan får bli en annan gång.

Tja, igår så hade jag endast svenska i en timme, men jag var lite uttråkad/deprimerad på allt typ så jag ville göra något. Så jag sa till min kära vän:
- Jag vill hitta på något...uhmf! >.<
- Typ som vad...?!?
- Tjaa, Örebro badhus :D:D:D:D!!! Jaa!!
- Hm, Okej!
- Nähä? Nähä...?!
- Visst :)

Sen stack vi, och eftersom det var en vanlig sleten tisdag hade vi hela badhuset (nästan) helt för oss själva. Ingen kö, inga folk som man krockade med :)
Bättre tisdag finns inte. Tack så mycket för den underbara dagen :)



Puss//Karin

Och en extra stor puss till dig (min lille städpojke)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu