Tisdag!

Hallo! Alles goed :P

Jag ar fortfarande i Holland, underbart, men ofc langtar jag (lite) hem till kompisarna >.< Har ju sett Friida eftersom hon var med, men de andra har man inte hort sa mke ifran! :/
Aja, ar ju hemma pa fredag sa da lar man ju traffas.
:) Men, jag har det bra, kallt men bra! Spriten ar billig, men jag ar inte sa mke for sprit , sa det enda jag kopt ar baccardi breezer, samt en flaska guld :D AA, det ar sant!! :)

Fick ett telefon  samtal idag i fran Sviden aka Sverige och det var inte sa kul!
Forst sa fick jag reda pa att det inte blir ngt till sommaren, med resan, vilket ar VALDIGT synd, eftersom jag har sett fram emot det sedan jag anlande pa Landvetter i somras! :/
Orsaken behover jag inte ta har, men jag sager bara att "lika barn leka bast", och det stammer.
Vi fyra som skulle resa hade helt olika viljor, och tva av dem ganska starka viljor....Aaah, kanner mig nastan handikappad eftersom jag ar har och inte kan gora sa mke, samt att jag far reda pa detta genom telefon, av en enda person!

Aja...har bara en dag kvar har nu, :)

Puss//Karin

 Har inte hunnit lagga in bilderna harifran annu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu