Torsdag!

Hej. Har varit lite frånvarande nu ett tag med bloggen...har inga som helst bra ursäkter för det!

Idag har jag fyndat, kan jag iaf. nämna :D
Jag gick först in till Vila där kära Lina har sin apu! Känner mig som en stammis där, men det beror på (dels att Lina apu:ar där) och att jag har sett en skitsnygg kavaj, men som jag är och alltid kommer vara så måste jag tänka.
Jag tänker, och frågar och provar ända tills den slutligen är borta då ångrar jag mig. >.<

Men men...det jag fyndade idag var:
En tröja på VILA: 260 kr  78 kr
En stickad tröja, en oversize top, en t-shirt, leggings: 700 kr  256 kr
Wiee, annars  brukar jag ha jordens problem att hitta fina, bra och användbara saker på slut rean, men nu fick jag en hel massa och allt i min storlek :)

Har inga mer prov nu, bara inlämningar och lite enkäter, samt projektarbetet som efter gårdagen känns ganska bra (iaf för min del), vilket är lite ovanligt >.<

Puss//Karin

ps. ja, jag har massa Holland bilder och ja, jag tänker fortsätta publicera dom. ds.


Inte från Holland, men fy fan vilken bild >.<

  Ganska sent (eller tidigt?) på det nya året

Ja, vad säger man, jag är lika mogen till åldern som antal fingrar jag håller upp! >.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu