Äntligen Harry Potter!

Sitter hemma just nu, med smått dunkande huvud (inte så farligt) en IPREN som fastnat i halsen/bröstkorgen, där nånstans och ett fruktansvärt tråkigt väder...>.< Aja

I fredags var det i alla fall fint väder, varmt och soligt och det var även i fredags som Marc kom hem, från sin vistelse i Holland! :)
På kvällen så hade vi (jag, mamma och pappa) en överraskning åt honom, nämligen åka till Bishops arms eftersom han nyss tagit "studenten" så fick det bli hans student present! Mycket mysigt, och det var även första gången jag åt Fish 'n' Chips ;D Mums...

Igår så stack vi hem till Lina och David och hade lite kalas :D Haha, för min del blev det ganska mycket kalas (om inte för mycket)!!
Jag slängde mig iaf. i poolen, med löftet att Marc ska ta med mig på Harry Potter filmen idag , äntligen!
Som jag har längtat efter den filmen, men ingen annan gillar Harry Potter så mycket så att de vill se den på bio, och gå på premiär alldeles själv, nej tack! Därför blir det idag! ^^,

Var även och shoppade i går, och hittade massa fint! Så nu jävlar har jag något att ha på mig!! >.<
Öhm...ville bara säga att idag, om EXAKT tre veckor (21 dagar) sitter jag just nu i bilen förmodligen i Danmark med flyttkartonger och familj ihop trängda! :)
Hihi...jag längtar!!

Puss//Karin


Fredagen outfit!


Svart tröja: Gina tricot
Kjol: Köpt i Amsterdam
Strumpbyxor: Lindex, tror jag!



Lördagen outfit!


Jeans shorts: Köpta förra året på Wear it!
Vit stickad tröja: Second hand.
Vitt linne: Gina tricot!
Skor: MQ


Dagens outfit ! (Ny duschad, osminkad, bakis)


Svart tröja: Bikbok
Vitt linne under: Bikbok
Skärp: Gina tricot
Jeans leggings: Bikbok


Postat av: Mimmi

Skulle du vilja sälja den vita stickade tröjan till ett grymt bra pris? Kontakta mig ;) Mvh Mimmi

2011-03-14 @ 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu