Äntligen hemma!

Sitter vid köksbordet, och lyssnar på Bob Dylan!
Är på gaanska dåligt humör, vilket beror på en del saker >.<
Bla, att jag hade sååå mycket att göra på jobbet och inte alls bara satt av 5 timmar i streck med harpan...
att regnet öser ner, att folk runt omkring mig råkar vara på väldigt dåligt humör idag!
Men kom igen, jag gillar heller inte regn, men va fan, vid det här laget borde vi veta att detta ÄR svensk sommar.

Har även fxat och trixat med bloggen nu så den är rosa och fin.
Ville lägga in lite fin fina bilder också,  men kom på att jag skickade med Marc min kamera till Hagfors! >.< Jahaop!
Nu längtar jag faktiskt tills att klockan ska bli runt tio elva snåret så jag får krypa ner i sängen, och låta mig tas med i drömmarnas värld, och så att det kan bli fredag någon gång.
Denna vecka alltså..pff.
Men, nästa vecka är också min näst sista vecka på jobbet, men även min näst sista vecka i Sverige och min näst sista vecka boendes hemma hos mamma och pappa! :)

Puss//Karin


Jag kanske glömde berätta att jag har min alldeles egna dammsugare...för första gången i mitt liv!
:)
Färgen är oslagbar



 

Postat av: johaannanana

karin vi måste ju faktiskt festa åtminstonde EN gång innan du åker! studenten blev ju inte riktigt hundraprocentig ;)

2009-07-23 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu