Doften!

Jag säger bara doften!
DOFTEN!!!
(Plus; hur kan det vara så in i .... kallt i mitten utav JULI?!)

Just nu sitter jag på jobbet och fryser som en liten räka.
Anledningen? Doften....
Jag började känna en mystisk igenkännande doft för ungefär en halv timme sen.
Först trodde jag det kom utifrån (ett visst bruk brukar (?) släppa ut ljuvliga aromer ibland)
men insåg snabbt att fönstret var stängt.
Jag luktade även på blomman i fönstret och tänkte att den kanske hade inlett någon slags förruttnelse process pga vattenbrist, så jag hällde på lite vatten från min vatten flaska. Öppnade även fönstret för att släppa ut den äckliga-blom-lukten.
Då luktade jag på flaskmynningen, som luktade MÖG!! >.< Fy fan...
Jag "gick väldigt fort" till toan, hällde ut vattnet och tog en mugg ist >.<

Äntligen är den äckliga doften borta tänkte jag och satte mig ner, men tror fan att doften är kvar!
Och nu till det roliga igenkännandet; doften är precis samma doft som en viss tidigare klasskamrat (utan att säga för mycket) som också hade en väldigt pikant doft!
Gaahh...
Jag blir här halvt hysterisk och luktar på mig själv...och kommer fram till att det är mitt läderskärp som luktar!!!
Så, nu får jag sitta här och lukta "klasskamrat" hela dagen ..>.<
Tack för den televerket! (Min pappa säger alltid så...pff)

Puss//Karin

Hahaha
, kanske ska ta och fixa ny frill?!




Postat av: Lina

den längst ner :D du är fint i kort hår! :D

2009-07-21 @ 09:37:49
URL: http://linaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu