Ehe..

Ehehehe....
Tänkte bara nämna att jag har väldigt tråkigt, men bli inte orolig att jag kommer göra ett inlägg i timmen.
Sitter och väntar på rast (A) haha, jag låter hemsk, men "mitt system" kommer igång igen efter halv tio rasten! :)

För ett år sedan så var detta min sista jobbvecka ^^,
Så nästa år har jag kanske 2 veckor kvar efter det här (om jag jobbar här då vill säga)

Från det ena till det andra med ett litet tredje; är det någon som lyssnar på Christer i P3?
Nu när Kitty är programledare när dom har den där programpunkt "Spik i foten"?
Den låten säger jag bara...kan göra vem som helst galen!! >.<

Puss//Karin

ps. blev föresten medlem på Gratismode.se, där man tydligen ska samla en massa poäng som man kan byta mot ett presentkort. :) ds.
http://www.gratismode.se/?c=65620

Ni får gärna bli medlemmar genom min värvning! ;D

Postat av: Lina

Nja, vet inte riktigt :) Det var lätt att fixa, står på designadinblogg.se hur man gör, först bara att göra en bild sen så lägga in det så kommer den alltid med :)

2009-07-29 @ 14:11:09
URL: http://linaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu