Flört flört flört! :)

Jag känner mig så flörtig i telefon när jag svarar! Haha...
Välidgt glad och sprallig, och jag får en slags jobb-röst. När jag svarar hemma så säger jag oftast mitt namn snabbt som fan och ofta ganska surt eller trött!
Jag undrar hur jag egentligen låter i telefon?! Hmf..

Nu är det lite mindre än 10 min kvar på den första jobbdagen på den näst sista veckan ^^,
Direkt efter jobbet hade jag tänkt att ta en tripp in till stan och kika lite.
Vill nämligen titta efter bla. en kjol, skjorta plus lite annat!
Ska titta på rean och se om jag kan göra något fynd, mohaha!

Förbannat att jag har glömt vad VILA's blogg är nu igen...Nämligen den bloggen Lina gjorde iordning för dem. :)
Har letat lite, men det enda jag hittar är blogg relaterade inlägg med: "vila i frid.." osv osv.

Nej, nu ska jag spela lite spel innan det är dags att säga tack och adjö, för idag!

Puss//Karin


  Give, and I be your friend ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu