Fredag!

Idag är det fredag aka. KRÄFTSKIVA!

När jag kom hem igår så åkte jag och handlade inför i morgon, bla. kräfthattar, KRÄFTOR, vitlöksbröd, rån med en massa pålägg! :)
Mums...
Känner dock inte för att dricka cider eller något annat sliskigt ikväll, kanske bara ett(?) glas vin eller en drink! ^^,
Ska i alla fall inte flippa ut som sist, mohaha.

Igår färgade jag, eller jag menar, slingade jag håret på Sture! Blonda slingor ville hon ha, så blondt fick det bli.
Tyvärr så gick jag och la mig innan hon hade sköljt ur slingorna så jag hann inte se resultatet.
Marc kom tillbaka igår också, efter att ha varit en sväng till Hagfors.
Han hade kollat upp det här med bredband, mobil och tv som vi ska ha.
Tydligen så är mobilt bredband SVINDYRT i Holland. >.< Typiskt.
Men då sa han att det inte var så dyrt med ett sånt där "paket" där lite allmöjligt ingick bla. bredband och telefoni (mobilt då). Han sa också att om man tecknade ett sånt abonemang så fick man en valfri telefon på köpet! :)
Woho!!
Jag har haft min telefon nu i över två år, och jag kommer ihåg att jag var så glad över den när jag fick den. (Jag fyllde sjutton).
Men, nu är den sliten, skärmen är sprucken (den har den iof varit ett bra tag) och jag känner för en uppfräschning av min mobil. Eller jag kanske ska säga uppgradering?!
Jag har iallafall spanat in lite coola phones, mohaha. Den där nya Samsung touch kanske?! :) Finns den i rosa?!

Puss//Karin


  Så såg den ut, för 2 år sedan ;D Mohaha


Postat av: Lina

Nej det ska inte vara nå ''supa'' Bara myys dricka :)

2009-07-31 @ 10:02:24
URL: http://linaas.blogg.se/
Postat av: Lina

Svar: Nej jag kom in på komvux, så börjar skolan den 17 så ska läsa matte B och Engelska B ill december, så det blir för många timmar som jag missar om jag tar en vecka ledig, hade varit annorlunda om jag läste ett år :)

Ja jag fick pengarna tillbaka som tur var :) hade ju avbeställningskydd.

Ja det kan vi göra :) om Jag och D håller ihop och du och M så kanske vi kan åka någonstans :) Jag lovar att jag ska komma & hälsa på dig iallafall, nått lov måste jag väl ha ;D

2009-07-31 @ 10:40:52
URL: http://linaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu