Jag har också en nu!

Jag älskar att tjuvkika på andra personer, haha! Låter väldigt illa, men riktigt så farligt är det inte.
Jag har gått från att sitta med kikare i badrummet och spana på grannen, och dyka ner i tvättkorgen varje gång de vred på huvudet.
Jag sitter heller inte längre fastklämd i ett träd, med en röd-grön overall och fnissar när grannen ligger inne i huste och kollar på tv, det är so 1999!
Nu spanar jag runt på facebook, blogg och min nya favvis minoutfit.se!

Jag älskar att titta på alla knasiga outfits och undrar många gånger hur folk tänker.
Men ibland så lyckas vissa oerhört bra!
Så...jag gjorde en egen minoutfit haha!
Får se hur länge "nyhetens behag" roar mig, :D

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu