Jobb!

(Vilket vackert väder)
Jag skriver det inom parentes för att det kan ändra sig *knäpper-med-fingrarna* SÅ fort.

Igår var jag som sagt på den efterlängtade Harry Potter filmen. Och den får 5 av 5 , :)
Jag satt där i 2 h och 40 min och ville bara ha mer! Fy satan, fullsatt var det också, ändå är det en vecka sedan den hade premiär!
Skillnaden mellan den här och de andra fem (!) filmerna är verkligen stora. Eller det är snarare så att dramatiken och spänningen ökar med varje film.
Men förra filmen dvs Harry Potter nummer 5 innehöll inte lika mycket humor som denna. Och det var verkligen ett stort plus..att denna innehöll det alltså!
Så alla Harry Potter-fans,- nördar, -älskare  SE DEN! (Men det har ni förmodligen redan gjort)

Idag ska jag jobba, sen kommer Marcs föräldrar hem till oss! Skojs!  ^^,

Puss//Karin

 Min bio outfit 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu