Just had breakfast!

Precis...har just käkat frulle och sitter mätt och belåten med ett glas vatten och lyssnar på musik!
Mitt jobb är krävande ...>.<

Idag har det faktiskt varit dött dödare dödast om jag får säga så..
Så, när jag satt i godan ro och inte gjorde särskilt mycket så passade jag på att beställa hem två par underbara skor från Gojane.com!  Finns mycket snyggt där och billigt också, så det är precis två flugor i en smäll! :)
Längtar tills jag får sätta skönheterna på mina fossingar! Mohaha

I morgon är det fredag (det tror jag ingen har undgått) och då blir det afterwork med Marc, sen på lördag befinner jag mig i Hagfors och är tyvärr inte kontaktbar! (Finns ingen täckning däruppe >.<)

Är lite besviken också, pga att "alla" är upptagna!
Är det inte det ena så är det andra...>.<
Men men.. jag ser iallafall fram emot Augusti nu, och det ska bli underbart! ^^,

17 dagar kvar!

Puss//Karin


 140 kr :)

 170 kr ^^,




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu