Just had lunch!

Sitter mätt och belåten och checkar frills!
Oftast så är de frisyrerna som jag tycker är snyggast, väldigt lik den jag redan har..
Skillanden kan vara en annan bena, annan färg eller helt enkelt att den personen passar mycket bättre i den frisyren än vad jag gör >.<

Faktum är att jag helst bara vill ta topparna, och kanske byta bena(?) eller något.
Vilket problem jag har va?! ^^,
Tid är åtminstonde bokat för båda klipp och sling så i morgon kväll lägger jag förmodligen upp en bild på resultatet! :)

Har varit sur ett tag för att en viss person har haft beslag på min kära kamera, så jag varken har kunnat lägga upp eller ta några nya bilder. MEN, så hittar jag fanskapet i min väska (kameran alltså). Typiskt...

Marc ringde förut och frågade om jag hade lust att följa med ut ikväll och käka :) Gosigosigosi haha
Så ikväll blir det både dagens "jobb-outfit" och "kvälls-outfit"!
Men just nu bjuder jag på "önske listor"

Puss//Karin

ps. shoppade igår efter jobbet, som jag sa. Hittade massa fynd på rean, lägger upp även det när jag kommer hem. ds.


Från HM


 Från Hm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu