Måndag igen!

Då var det måndag igen och back to work!
Förra veckan var som jag nämt ovanligt lugn, så i natt drömde jag att jag var så stressad och hade så mycket att göra att jag inte visste vad jag skulle ta mig till! ^^,

Helgen:
Tillbringades i Hagfors.
På lördagen så åkte vi upp och bara tog det lugnt och grillade (trots regnet). Även mina päron följde med, men stack lite senare på kvällen.
Då satt vi och kollade på Holländskt humorprogram. Haha, även fast jag inte fattade skämten så skrattade jag, men bara för att jag tycker att Holländska ibland låter som ett hitte-på-språk! Sånt som man, eller iallafall jag, brukade sitta och prata för mig själv när man var liten.

På söndagen vaknade jag halv tolv, vilket var underbart.
På vardagar ringer min klocka 06.00 och i lördags vaknade jag 09.00! >.<
Så jag gick ner, käka lite frulle sen tog jag och Marc våra cyklar och åkte runt lite i tre timmar.
Dum som jag är så föreslog jag att vi skulle cykla till Fräkensjömyrarnas naturreservat (fråga mig inte varför).
Jag tror jag överskattade min kondition en SMULA!! Att cykla fem kilometer tog en och en halv timme, jag säger bara: Fy fasen vad skönt att flytta till ett land som är PLATT!! >.<

Efter monster-cykel-turen så stack vi tillbaka och högg ved ;D Haha, men vi klarade oss iaf undan regnet! :)

Måste bara nämna, att Marcs föräldrar har två bekanta från Holland på besök, som i sin tur har en hund. En lockig golden som var jätte söt, men lite......udda.
Så fort jag och Marc tog i varann, tex. kramades eller höll om varann så hoppade hunden upp och började jucka på oss.
Hahaha...och sa man NEJ högt och tydligt och knuffade ner honom så fortsatte han att jucka i luften sen jagade han en runt i huset.
Han kunde ligga som en liten ängel och snusa och sova, men flyga upp så fort jag och Marc kramades...mohaha!

Nu längtar jag efter onsdag för då ska jag ÄNTLIGEN klippa mig :D

Puss//Karin

ps. 13 dagar kvar ds.


                      Snygg färg!

Postat av: Micka

Haha härlig hund!:D

Otroligt att du snart ska flytta! Jag hoppas verkligen att du kommer störttrivas där borta och att det går bra för dig på universitetet. Men det tror jag nog:D

Ville även säga tack för din senaste kommentar på min blogg - det värmde!:)

Men lycka till med allt och om vi inte stöter på varandra innan du åker så önskar jag dig all lycka och framgång i Holland! Jag tror på dig, du kommer stormtrivas och säkert hitta framgång och bli kvar där. Bjud bara in mig på bröllopet som förmodligen kommer inom en snar framtid och sedan blir det väl barn om jag känner dig rätt ;) haha ^^

2009-07-27 @ 17:03:48
URL: http://mikaelasalarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu