Mfggk

Så kan en rubrik se ut också om man har brist på en klatchig en!

Snart är det dags att gå hem, och äntligen är det fredag :)
Den här veckan har jag faktiskt varit extremt trött, och jag vet INTE varför?! Kan det vara vädret? Kan det vara brist på sysselsättning (undantag; jobbet)?
No idea, men jag hoppas att jag känner mig piggare nästa vecka!

Satt och kollade runt (som vanligt) på olika bloggar och råkade hitta en bild på Izzy Hilton, tydlugen någon sångare, och jag lovar nästa gång jag går till frisören, tar jag med en bild på Izzy, för fasen vilken fin frilla!
Men, jag får nog spara mina lockar ett tag om jag vill ha det så! :)

Tråkigt inlägg? Ja, kanske men klockan är lite över fyra, en fredag och jag vill hem!!

Puss//Karin

Izzy Hilton

        

Nämde jag föressten är Izzy Hilton är en kille?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu