Mums!

Jag vill bara säga MUMS till olika saker :)
Bla. att det är fredag och jag har mindre kvar av jobbdagen än vad jag redan har avverkat, att Marc just nu ligegr hemma i min säng och sover, att det är strålande fint väder, att jag ska få avsluta denna underbara dag på Bishops arms, att i morgon är det lördag och då blir det fun fun! :D

Ja, jag är glad helt enkelt. Ingenting som jag kan klaga på, för klädproblemet är så gott som löst för i morgon bär det av till stan, och i morgon blir det som sagt mys mys hemma hos Lina!! Wiee :)

Nej, nu får den här dagen gärna springa iväg om den vill, inte mig emot! Haha
Bara för att jag känner mig på ett så fruktansvärt bra humör ska jag nog ringa och boka tid till att klippa mig!
Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu