Nehep!

Det blev ingen Harry Potter-film igår >.<
När vi kom in till stan så var kl. runt 20.45 och halva Karlstad stod utanför Sf's bio! Fullt på Mcdonalds var det också, men det hör inte hit!
Jag kollade på skärmen, ni vet de där tv apparterna som sitter ovanför Hemköp, och där visar det att 21.15 visningen är utsåld och att 21.00 visningen har endast en ynka plats kvar!
Jaha!!
Det var bara att vända på klacken och åka hem igen.
Besviken satte jag mig hemma i soffan och kollade på Anna Nicole Smith filmen som gick på femman.
Personligen tycker jag att femman borde avbryta reklamen lite oftare för att man ska få ta en liten titt på filmen >.<
Fnys!
Marc , snäll som han är, sa att vi kan åka på bio idag istället :)
Det är ju faktiskt Beck i kväll, men Harry Potter tackar jag INTE nej till! ;D

Det är 20 min kavr till lunch och jag är vrålhungrig! >.<
Och jag har ett onormalt sug efter pasta...Fråga ej varför, men jag ska försöka få pappa (min personliga chaufför) att ta mig med till någonstans där jag kan få häva i mig en carbonara eller pasta-pesto!! Gaahh...

Puss//Karin

(20 dagar kvar, tihi)

Pasta med gorgonzola, zucchini och kokt skinka
Den här rätten ska jag nog laga i morgon eller i kväll, får se vilken humör mamma är på :D Haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu